"Всяко постижение в науката започва с опит и свършва с него" Алберт Айнщайн

23.04.2010 г.

Често задавани въпроси по време на интервю


Въпроси за вас:

Разкажете ми за себе си...
Какво ви мотивира?
Как работите в стресова ситуация? (дайте пример)
Кои са три от вашите силни и слаби страни?
Защо напуснахте предишната си работа?

Интерес към организацията:

Какво според вас е най-голямото предизвикателство пред организация като нашата?
Кои са най-важните стимули, които очаквате от кариерата си?
Защо решихте да кандидатствате в нашата компания?
Какво знаете за нашата организация?
Защо смятате, че трябва да наемем някой с вашия опит?
Кои са двете постижения, които са ви доставили най-голямо удовлетворение?
Защо трябва да ви наемем?
С какво сте по-добър от другите кандидати, с които ще се срещна?

Поведенчески въпроси:

Дайте ми пример за скорошна ситуация, в която сте се проявили като лидер.
Разкажете ми за случай, в който са ви държали отговорен за проблем, който не сте причинили.
Помислете за промените, които сте видели, и ми разкажете как се справяте с промяната.
Разкажете ми за решение, които сте взели наскоро, и как сте стигнали до него.
Питайте:
Каква би била първата ми задача?
Какви видове обучения предлагате?
Какво да очаквам като кариерно развитие във вашата организация?
Колко често ще оценявате представянето ми?

Не питайте:
За заплата и други придобивки.

(материала е взет от http://createcv.atspace.com/saveti.html)

Няма коментари:

Публикуване на коментар